Shopping i Piteå

Ja, nu är det nog inte länge innan mamma och pappa är här. Sen hämtar vi upp Jennifer och så far vi iväg till Piteå för en dag på stan. Ska kolla på en dator, se om jag hittar någon som är bättre än den jag har sett på KT. Eller ja, Martin har ju hjälp mig att välja ut den bästa. Så ska kolla på Elgiganten och Expert vad dom har, och så får Martin jämföra igen. Och sen blir det banne mig en ny dator! Längtar nästan så jag spricker! Den här är usel. Eller ja, den fungerar ju, men den är så stor och klumpig och seg och ja. Lite för liten och gammal helt enkelt.

Steg upp kl 7 och for och cyklade 30 minuter. När klockan ringde hade jag tänkt somna om och skita i att träna, så jag ställde om alarmet. Men kanske 30 sekunder senare insåg jag att jag faktiskt var ganska så pigg, och att det förmodligen skulle ta länge innan jag somnade om. Så det var bara att stänga av alarmet, klä sig och fara iväg. Det var som dött på gymmet, men vad mer kan man vänta sig halv 8 en lördagmorgon? Fast då jags lutade cykla kl 8 så hade alla simmare kommit, så dom stackarna har tydligen tidig lördagsmorgonträning. Fast jag var ju tidigare, men jag kan ju fara dit nästan vilken tid som helst på dygnet. Dom har ju fasta tider och vet att dom måste upp och simma. Nåja..

Bäst att borsta tänderna nu. Bye!

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 22:42:31
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra med bloglovin? säg till då du har lagt till mig, så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 11:24:09
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0