Slöfis

Idag känner jag mig som en riktig slöfis, skulle kunna stanna hemma hela dagen i soffan eller vid datorn. Men så blir det inte. Om en halvtimme blir det gymmet och senare i afton blir det middag hos Annika och Anton och sen att se lite film. Vi sa typ i höstas att vi skulle borda se alla The grudge och The ring-filmerna. Det har gått väldigt sakta, så vi har bara hunnit se Grudge 1 och 2. Men ikväll blir det väl  mest troligtvis att se The Grudge 3. Och så blir det förmodligen en film till, men jag vet inte riktigt vad, om det blir The Ring eller om det blir något annat.

Bara jag får lite tid över (som jag faktiskt har varje dag, men jag är för lat) ska jag börja fixa och trixa med ny design på bloggen. Jag vet nästan helt precis hur den ska se ut, så det gäller bara att ta sig tiden att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0