Sovmorgon

Kl 9:45 ringde klockan, men jag låg kvar till 10. Det var så himla skönt att sova ut på riktigt! Man stiger ju som upp vid 8 varje morgon numera.
sen jag steg upp har jag smsat med mamma och Annika och sett gårdagens CSI:Miami och Fringe. Nu ska jag alldeles strax äta min lunch bestående av två varma korvar i var sitt bröd. Mums! Bullens ska det va!

Sen har jag fått svar på frågan angående min träning idag. Det blir träning kl 14 med Annika, antagligen cykeluppvärmning och överkroppsträning. Sen kl 15 blir det att simma. Blir nog inte 40 längder (1km) som jag brukar, utan vi får se vad jag orkar. Simma är ju en bra träning för oss med astma.

Resten av dagen idag blir det nog fix med datorerna, bränna ut och föra över och så. Sen blir det äntligen att fara till Norrfjärden och blåsa lite! kommer förmodligen vara död i läpparna, men det är så himla kul där! I love that place!

Himmel och hav! Inte trodde jag på resultat så fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0