Tack Nisse

Nu har Nisse varit här och hälp mig ominstallera nya datorn. Trodde ju som att det var något fel, men det verkar fortfarande vara samma fel. Eller så är det helt enkelt programmet som inte fungerar på en så här ny och fin dator. Men men. Visste inte att jag hade 4 hårddiskar eller vad man då säger. Har en B:, hur ofta har man det?! Man brukar väl oftast bara ha C: och D:? Nåja, det gör ju ingenting. Då kan en vara för bara program och en för film och serier. Snice!

Ska bara försöka fixa några små grejer till till datorn, sen måste jag lägga mig i soffan. Börjar ha ganska ont i ryggen. Funderar om man ska blippa på TVn eller om man skulle ha sett Wall-E. Kl 21 är det Morden i Midsomer, så det ska man se. Men det är ju två timmar kvar. Ja, vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: Turid

men du är det fortfarande fel så går vi ju in på måndag och pratar med dom. så dyr så nog ska det funka perfekt.

2010-01-14 @ 13:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0