Förberedelser

Sitter här nyduschad och med halvmålade naglar. Hade tänkt göra fransk manikyr, så nu väntar jag på att det ska torka ordentligt så jag vågar måla på det vita. Snart antar jag att Jennifer och Annika kommer, så då ska vi försöka göra något åt våra kalufser.

Har haft så problem med vad jag ska ha på mig. Så jag börjar kolla vad jag har i garderoben och hittar min snygga vitblåa klänning! Varför glömmer jag alltid bort att jag har den? Så då gick det i slutändan fort att bestämma sig för kvällens outfit.

Kl 12 var vi hos Annika för att försöka få lite klarhet i vad vi ska ha för lekar och så ikväll. Blir nog superbra det här tror jag!

Och vet ni vad jag har planerat? Att ta årets första dopp inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0