Frukost

Var inte riktigt hundra på om jag hade lovat att jobba idag eller inte, men det hade jag. Så här är man nu. Men jobbar en helt normal arbetsdag, 7-16, riktigt skönt det! Men det är för att jag ska ha folk hemma hos mig ikväll, vi ska spela lite spel och så. Myyys!

usch, vad jag är less på min bloggdesign. Måste försöka ta mig tid att fixa en ny. Har länge vetat hur den typ ska se ut, så det är ju inga problem så. Men jag måste fixa en del foton innan, och det tar tid! Men men. Det lugnar väl ner sig med jobb snart skulle jag tro. Än så länge så har jag bara schema på hotellet fram till söndag. Sen vet jag inte.

Bäst att fortsätta jobba! Är ju sån rusch nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0