Jobbrika dagar

Idag jobbade man 12-23:30. Imorgon jobbar man 10-24, minst säkert. Kanske till 02. Sen börjar man 7 på onsdag och jobbar till 12, och så jobbar man kvällen på Fyrklövern. Sen längtar jag till på torsdag, för då har jag bara ett enda pass, och jag tror jag slutar 14:15 då. Så en hel kväll har jag för mig själv. Måste göra sockerpastan till Isabelles tårtor då.

Jag jobbar och står i. Igår var jag dock ledig och spenderade hela dagen i Piteå. Avslutade den med att bjuda lillebror på bio. Såg Eclipse, tredje Twilight filmen.

Är sjukt trött och måste sova. Därför blev inlägget kanske lite knasigt. Ska bara radera en massa bilder från kameran först. Är ju Diggiloo imorgon, och mamma måste ju kunna ta en massa bilder. Så jag måste radera en massa bilder eftersom jag har glölmt usbn till kameran och kan därför inte föra över bilderna till datorn och på så vis sen tömma hela kameran. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0