Normal jobbvecka

Hej hallå på er!
Nu kommer jag äntligen jobba ganska normalt den här veckan, jobbar bara en enda dag på hotellet (torsdag), och den dagen är en ledig dag. Så det kommer förhoppningsvis bli uppdatering varje dag! Wihoo!

Kommer inte skriva och berätta om hela veckan som varit nu, men en sak ska jag berätta och visa idag.
För några veckor sen så länkade jag till Coolstuffs hemsida, och nu fick jag hem ett paket i brevlådan! Om man länkade till en tag på deras hemsida skulle man få hem ett litet paket med några roliga prylar. Blev jätteglad när jag såg en av sakerna däri, en liten massagegubbe! Men nu när jag skulle prova den så var det inget fräs i den. Vet inte om det är massagegubben eller batterierna som är dåliga. Måste kolla upp det sen. Men några bilder på grejorna då:


Massagegubben.


Mugg man fryser, så hålls drickan kall.


Frys in dessa så får man isshotsglas!


Värmedyna.

Det var det det. Fick även med en liten nyckelring med diodljus. Kan ju vara bra att ha ibland.

Nu ska jag lyssna klart på den här låten, sen ska jag se klart på FlashForward som jag började se på tidigare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0