Shopping i Luleå

Igår var jag till Luleå då jag slutade jobba. Och jag hittade mig några små godbitar! Kunde ha kommit hem med en massa mer småkrafs, men efter att ha funderat länge och väl så köpte jag inte allt jag höll i. Och tur är väl kanske det?!


Trekvartsärmade tröjor 99:-/st, JC. Kunde inte bestämma mig för vilken färg jag passade bäst i, så jag tog båda. Tur det var rea!


Dataspel 79:- och silikonbakform 89:-, Åhléns.


Nagelfil 20:-, Nagellacksremover 38:-, Viva la Diva nagellack 35:-, Depend nagellack 25:-, Åhléns.

Ja, det var det det. Är nöjd med alla inköp! Bara man får lite ledig tid någon dag ska jag prova på spelet, kommer bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0