Trött, slö och trist

Vad vaknar man till idag tro? Ryggvärk och tråkigaste vädret.
Men vad botar inte en varm dusch? Ryggen känns bättre, men inte är den bra. Vädret kan man ju inte göra så mycket åt.

Vad ska man göra idag då? 13:40 blir det läkarbesök, och direkt efter det så ska jag på Solbacken och ta rapport, vi får en ny tant imorgon. Sen far jag på Fyrklövern och börjar jobba. Kommer alltså börja lite tidigare idag, börjar egentligen först 15:15.

Nu ska jag äta lite ostkrokar och se någon serie eller så. Känner mig så trött och slut... Men det är väl en blandning av biverkningar från tabletterna och att jag har haft ont så länge.

Ja, men vi höres väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0