11 år, och gravid

Läste i AftonBladet igår om den här tjejen. Hon är nu 16 år, men har en dotter på 4 år. Hon blev gravid när hon var 11 år!

"Jag dricker inte så mycket och jag röker inte hasch längre" är flickans försvar för att få träffa hennes bordadopterade flicka.

What?! Jag blir både chockad och arg när jag läser det här. Hon blev med barn när hon hade sex på fyllan. På fyllan! För det första: Vem fan låter sitt barn dricka som 11 åring? Och hur kan man inte misstänka något? För det andra: Vem vill ha sex med en 11 åring? Det är ju bara ett barn, oavsett om man är full eller inte. För det tredje: Vad umgås en 11 åring med för folk för att få tag i sprit? Vem vill köpa ut åt en 11 åring? Och kan en 11 åring ens vilja dricka och vara full?

Jag fattar verkligen inte!??


Kommentarer
Postat av: guldtjejen

omg har hon lilla flickan sovit med en kille eller

2011-04-29 @ 15:34:03
Postat av: guldtjejen

eller är hon jävla äcklig hoppas hon dör

2011-04-29 @ 15:35:38
Postat av: Tove Elmlund

Nää!, jag tycker synd om henne hon kanske blev våldtagen och tvingad till allt. Så du kan hålla käften om att hon ska dö!

2012-06-15 @ 20:54:25
URL: http://toveelmlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0