Baka baka liten kaka

Ikväll har jag hjälpt Jennifer baka. Eller kanske själpt? Tårtbottnarna blev inte vidare bra. Kakorna blev för välgräddade. Men himlar vad god cheesecake-smeten blev!
Och vila sångröster vi har! Haha! Whataya want from me äger!

Ringde ÄVC imorse. Hamnade hos en snäll och trevlig sköterska som fixade nå tabletter åt mig. Norgesic hette dom. 

"Norgesic är ett kombinationspreparat som verkar muskelavslappnande, smärtstillande och febernedsättande.

Norgesic används för att dämpa muskelsmärta i samband med stukning, vrickning, muskelskada, vissa infektionssjukdomar, bindvävsinflammation, ryggskott, halsvred, skelettskada och stresshuvudvärk. Norgesic används också vid menstruationsbesvär." -Fass.se

Ska ta två sådana tabletter tillsammans med en Voltaren 3 gånger per dag. Så då jag slutade kl 15 hade jag haft ont i en timme (hade klarat mig nästan hela dagen alltså). Skyndade mig på apoteket och köpte ut medicin, och sen snabbt hem. Tog de tre tabletterna jag skulle och la mig i soffan och såg på Medium. Efter en timme hade jag inte ont längre, men det var nog för att jag låg bra då. För sen jag kom till Jennifer har jag haft ont nästan hela tiden. Suck..
Så är det inte bättre på måndag blir det att ringa igen och säga att något måste göras. Jag är knappt 24 år och har redan rygg- och höftproblem. Det är inte normalt! Jag vill få komma till någon som verkligen kan, få en röntgen. Bara något så jag blir bra igen. Jag är ju inte lat och ligger hemma i soffan hela dagarna. Jag jobbar och står i, jag tränar regelbundet. Då jag var till läkaren sist så var det ju promenader och magträning som gällde. Och jag går ju hela tiden på båda mina jobb, jag springer på löpbandet och styrketränar hela kroppen. Tycker att min rygg borde vara fit for fight nu, det är ju trots allt 6 månader sen jag fick ryggskottet. Hur lång tid ska det egentligen ta?

Finns det någon där ute som har haft samma problem som jag? HÖR AV ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0