Dagen so far

Ja, känns som att tiden har sprungit iväg och jag har inte hunnit med något än. Fast egentligen så har jag ju det. Har precis kommit hem från gymmet, blev att mörda magen idag också. Känns grymt skönt så här efteråt! Vägde och mätte mig även i morse, nu ska jag börja på allvar. Igen. Bara godis och gott på helgerna, med undantag om någon fyller år eller så.
Sen har jag varit förbi Radiohuset och fått hjälp med min video som bara har spelat in blått sen jag fick boxern. Men nu ska det funka. Måste bara koppla in rätt här hemma också. Vi får väl se hur det går.
Har även hunnit handla lite snabbt och solat.


Är den här bilden ens verklig?

Nu blir det att koppla video och boxer, sen putsa fönster och sist dammsuga. Kanske en liten dammtorkning och ommöblering i min DVD-hylla. Vi får se vad jag hinner och orkar med, men fönstrena SKA bli torkade idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0