Förkylning på G

Tror jag har gått och blivit smått förkyld, vad var det bra för? Snorar, nyser och är trött. Nyser gör jag ju jämt ändå och att jag är trött är kanske inte så konstigt. Men imorgon kommer jag få sovmorgon, och just eftersom jag börjar bli förkyld så kom den sovmorgonen alldeles i rättan tid.

Igår var jag med KU till Piteå. Först Lasergame, där vårat lag förlorade. Men jag var näst bäst i värt lag båda rundorna! Wihoo! Sen blev det bad på Havsbadet i några timmar. Och på allt det satte jag ett miniskrov, kexchoklad och bounty. Gott!

Lillan är hemma och börjar bli bättre. Skulle vilja träffa henne, men när skulle jag hinna det? Och sen så ska jag absolut inte träffa henne nu när hon inte är frisk och jag börjar bli förkyld. Det skulle vara så hemskt om hon blev förkyld mitt i vinterkräksjukan hon har/haft. Bli frisk nu BellaBus, så faster får komma och pussa på dig! Om hon blir ledig två minuter någon dag.

Jobbar dubbla pass lördag och söndag. Ledig måndag, vilket blir en dag i Luleå med mor. Sen drar jag igång ett 14 dagars pass. Så, vi hörs om 14 dagar då. Eller nå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0