Jobbat hårt

Först jobb 7-12. Sen när jag kom hem så var det bara att börja jobba hemma. Har bakat filbulla, Katjas kokoskaka och chokladbollar. Sen har jag gjort en pannkaka och gräddat våfflor. Städat upp i rummet och dammsugit lite. Dammat en matta, sett TV, sovit sen middag. Nu är klockan nog så mycket, så det är dags att sova. Hade gärna sett Criminal Minds nu också, men jag får försöka hinna göra det imorgon. Får väl stiga upp kl 8 och se det och CSI. Sen måste vi ju se Arn också, för imorgonkväll så går ju andra delen. Mycket nu.


Längtar efter min BellaBus!

Ja, imorgon är första ledig dagen på två långa sköna veckor. Jag och mamma far upp till Kåbban mitt på dagen skulle jag tro. Och där blir jag då hela veckan. Först på tisdag måste jag därifrån, för då har jag en läkartid på ÄVC, ska få ryggen uppkollad (förhoppningsvis). Det är då därför jag har sökt om en läkartid.
Men, nu när jag kommer bo i Kåbban hela veckan så kommer ju uppdateringen vara lägre, men det har ni ju hunnit vänja er vid. Och jag är skitledsen över att jag inte hunnit eller orkat göra något veckans tips på hela mars månad, men jag ska försöka komma på lite nu. Får väl göra en lista nu när jag är ledig, så vet jag vad jag ska skriva om.

Vad ska ni göra i veckan då?

Jonas, han heter Bruno!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej, hua jag gillar inte maskinerna. Känns som att det tar mer med hantlar :)

2010-03-29 @ 17:01:58
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: sandra

Söt bella!!

tack! visst var den =) försökte flirta till mig den, sa till john att magen passade extra bra i den men de gick inte hem och minus på mitt eget konto istället =) hehe, värt ett försök iaf.

Kram!

2010-03-30 @ 22:21:40
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: jonas

blir kåbdalis imorgon när man nu är ledig :D

2010-03-31 @ 11:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0