Melodifestivalen

   

Ikväll går finalen i Melodifestivalen. Det finns några låtar jag gillar jättemycket, och det är Erik Saades "Manboy", Salem Al Fakirs "Keep on walking" och Anna Bergendahls "This is my life". Enligt undersökningar så kommer Anna vinna ikväll. Själv har jag älskat Manboy från första stunden, och jag kommer nog att rösta på den låten ikväll. Men då funderar jag samtidigt, är Manboy en för vanlig poplåt för ESC? För tänker jag ESC så tror jag att det kommer gå bättre för Salem än för Erik. Men när jag då läste om Annas guldläge och lyssnade på låten, så känns den låten ändå ganska bra, för ESC. Men jag vet ändå inte. Ska jag rösta på den låten jag tycker mest om, eller den låten jag tror kommer gå längst i ESC? Svår fråga. För att göra det lätt får man väl rösta på alla tre, då behöver man inte bli besviken sen. Eller vad tror ni?

Hur kommer ni att rösta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0