Mobilblogg

Jag har just provat att skicka in ett MMS-inlägg, men vi får väl se senare om det fungerade. Filmen jag skickade in går inte att lägga upp på youtube, och jag vet inte annars hur jag ska kunna dela med mig av världens sötaste Bella. Det är bara vänta och se.


Sommar, ibland längtar även jag.

Jobb 7-12 idag. Avslutade passet med en mycket god tårtbit! Om 1,5 timmar är jag tillbaka där och jobbar hela kvällen. Men jag tror jag ska lämna kvar Lollo och Sara, jag orkar inte vara kvar så länge ikväll, och dom jobbar ju då så sällan så. Det här är min 5e dag på rak, och det kommer inte sluta förän efter 4 dagar till. Onsdag är jag ledig, och då ska jag nog följa pappa till Luleå. Jobbar sen torsdag och så ledig hela fredagen. Då ska jag ner till Älvsbyn hela dagen hade jag tänkt, hälsa på Bella och päronen hennes, träna (!) och sen har vi konsert i Älvsbyn med Blåset. Passar mig alldeles utmärkt att inte behöva köra till Norrfjärden, för lördag börjar jag 7. Dessvärre är väl att jag inte varit med och övat på nästan 2 månader, och när jag väl är ledig så är det konsert. Hoppas vi spelar gamla kända låtar, men man är väl bäst på avistaläsning, så det löser sig alltid!

Kommer inte mamma hem snart så måste jag slänga ihop något ätbart snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0