Sovmorgon!

Ahh, äntligen en skön sovmorgon. Vaknade 9:38 eller liknande men orkade inte stiga upp. 40 min senare ringer "pappa" och vill först ha hjälp med att skotta snö, men sen så behövde han inte det. Sen funderade han varför jag sov mitt på ljusa dan, klockan är ju halv1. Han undrade tillslut om jag kunde börja redan 16 ikväll, och det ska väl gå bra. När jag steg upp var ju klockan inte halv1, utan 10:20. Den där Vegard.

Nu är klockan strax efter 11. Jag har ätit frukost och dom 3 sista myrstackarna (inte 3 stackars myror, utan 3 arrakbollar) och ska nu prova borsta tänderna med ett vit-tand-pulver. Mamma sa det smakade äckelpäckel, men ska man vara fin får man lida pin, visst var det så? Sen hade jag tänkt ut på en promenad innan jag ska hem och fortsätta skriva min ansökan.



Jessica, kul att du läser och gillar min blogg! Jag har ingen aning om vem du är eller hur du hittade hit, skulle vara kul att veta. Men det är så att jag inte har någon facebook, och kommer inte skaffa någon heller. Det är överskattat tycker jag, men jag är en av dom få stolta icke facebookare här i landet (världen kanske?). Så är det bara. Hoppas du fortsätter läsa här ändå!

Nä, vit-tand-pulver och sen promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0