Tandläkaren

I tisdags var jag iväg till tandis. Det första hon sa när hon tittade i munnen var "Oj, vad mycket tänder du har flicka!" Ehh, jasså? Jag som har en tand borta sen förut och drog tre då jag skulle få tandställningen. Så jag har ju bara 28 tänder, 4 tänder för lite. Men så har jag fått alla visdomständer, och det var kanske dom som gjorde att det såg ut som att jag hade 40 tänder i käften.
Men hon sa något annat som faktiskt har fått mig att dra tandtråd två kvällar i rad nu. Jag har alltid blivit tillsagd att dra tandtråd, men jag har aldrig gjort det. som mest 1 gång per år kanske. Men hon drog tandtråd på mig och sa att det hon gjorde just då var att borsta tänderna, mellan tänder. Íngen har sagt så förut, bara att jag måste dra. Men nu ska jag försöka att dra varje kväll, passar ypperligt att göra det då man kvällspinkar, inte sant?

Nu ska jag läsa lite bloggs, sen sova. börjar 7 imorgon igen.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0