Utstämplad

Har alldeles nyss stämplat ut, 12:34. 5,5 timmar nu på morgonen, för tro inte att vi hann med att ha någon frukostrast. Från 9 var det fullt ös, jag har svettats i 3 timmar tror jag. Huuu..

Nu ska jag bara visa Sara hur man skriver tidrapporten, sen ska jag hem och äta lite och sova en stund. Under tiden ska mamma upp till mormor och morfar, och kl 16 blir det bio! Ska se Alvin och gänget 2, längtar! Sen börjar jag om först 19! Tack Vegard!

Har kört mammas bil idag, för jag har varit så pass tuff och inte tankat bilen min. Tanken började lysa igår på morgonen, så jag skulle tanka då jag for hem kl 12. Det var kö, så jag orkade inte vänta, ville hem och sova. Så igårkväll/inatt då jag for hem skulle jag tanka. Tror ni inte det sitter en lapp där: "Ej bensin, diesel finns." Gaah! Så nu vågade jag inte köra mig bil, för tänkt om jag får soppatorsk mitt i Bredsel. Väldigt onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0