Fest i lördags

Lördag jobbade jag först 6:45-15:15. Sedan skyndade jag mig på affären för att handla lite. Sen skyndade jag mig hem och bytte om, så for jag och Annika och tränade. Efter träningen blev det dusch, efterrättsbakning och matlagning. Lite städning och dukning.



Sen var klockan hips vips 19:15 och Annika kom. Åt fläskkotletter med pommes frites och potatissallad. När vi var lagom mätta så var det dags att börja fixa till oss. Och så här snygga blev vi:


det tog 1 timme att locka hennes hår!


Och såhär knäpp blir man av det!

Mellan hårlockningen åt vi efterrätten, sjukt god blev den!


Kladdkaka med mjölkchokladtryffel.

Sedan drog vi iväg till Annikas lägenhet. Där var redan Anton, Johan, Tommy, Kim, Per och hans tjej och Roger. Jag och Annika satte oss i deras sovrum och lyssnade på egen musik där. Och när vi sen kom ut hade Tommy, Per och tjejen hans farit. Så då blev vi bara 6 st kvar.
Hade himla kul! Roger gjorde ett korttrick som alla blev jättefashinerade av! Jag och Annika var ju dom enda nyktra där, så vi försökte verkligen se vad han gjorde. Men jag kollrade då bort mig så jag har ingen aning om alls hur han gjorde.
Kunde han trolla, så ville jag också visa att jag kunde det. Så jag trollade för Johan, det enda korttrick jag kan. Han blev helt stum av förundran! Jag fick göra samma korttrick 4 gånger tror jag, sen ides jag vekrligen inte mer. Annika hade någon sorts förklaring på hur jag gjorde, men jag hade pokerface och visade ingenting. Aldrig att jag kommer lära ut det enda korttrick jag kan!

Sen bestämde jag mig för att jag, Annika och någon tjej till (någon som ställer upp?) ska lära oss dansen till Beyonces Single Ladies.



Sen blev klockan alldeles för mycket, la mig alldeles för sent (eller tidigt om man hellre så vill).
Men jag hade en riktigt kul kväll/natt/morgon.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är helt på att lära mig dansen med er.. Jag kan ta och vara Beyoncé och sjunga samtidigt..Hehe.

2010-05-31 @ 17:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0