Lugn dag

Har inte hänt mycket hemma hos Lotta idag. Var på gymmet imorse, skönt när det inte är så mycket folk. Träffade Emma Ni från gamla klassen, trevligt. Sen har jag varit sjukt duktig och skrivit upp en matlista för denna och nästa vecka. Så jag vet precis vad jag ska laga för mat varje dag. Och så har jag tänkt att jag ska äta frukost, lunch och middag, varje dag! Vi får väl se hur det går. Men jag har då planerat för lunch och middag varje dag. Sover man nu jättelänge en dag blir det väl lunch till frukost.
Har handlat idag också. Och suttit vid datorn resten av dagen. Har sett ett mentalis och ett ncis, så nu är jag back on track igen. Nu ligger jag inte back i någon serie jag ser just nu. Ja, vissa, men dom har jag inte sett på jättelänge, så dom räknas inte.

Nu ska jag ladda ner ett spel från zylom och spela det i en timme. Sen får vi väl se vad man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0