Promenad

Idag steg man upp 9:15 då klockan ringde. Blev en frukost bestående av 3 rostade mackor med ost och marmelad och vatten till det. Hade ingen mjölk att göra oboy av, och jag ville inte börja blanda 1 liter juice för två dagar. Så då blev det vatten.
Johan var förbi med lite grejs kl 10, och 10:30 blev det 4km promenad med Annika. Och efter det blev det att se Alvin och gänget 2 innan jag började jobba 15:15. Blev även en stund i massagestolen innan jobbet, men den var då helt kass. Den på Ugglan är tusen gånger bättre. I den får man då inte ont av att sitta i den. Så, aldrig mer Nybergas massagestol!

Nu sitter jag på rast. Blir väldigt konstiga rasttider här, men då man jobbar så "konstiga" skift så blir det så här. Man får följa schemat till punkt och pricka helt enkelt.

Imorgon bär det äntligen iväg ner till huvudstaden! Längtar så himla mycket! Jag och Jennifer smsade om det imorse, vi längtar nog lika mycket!

Nu ska här läsas bloggar innan rasten är slut. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0