Sista Avenyn

Så har man precis sett klart allra sista avsnittet av Andra Avenyn. Slutade inte alls som jag hade tänkt mig, men det var väl helt ok ändå. Kommer faktiskt inte sakna serien, även om jag har tyckt om den. Ska bli skönt att ha 45 minuter extra ledigt per vecka!



Sov alltså i Vidsel inatt. Blev först kladdkaka till frukost, sen blev det tårta och mockarutor till lunch. Det första vettiga jag åt idag var en pannkakasbit till middag. Och egentligen var jag inte ens hungig då, konstigt.

Imorgon blir det brännboll på fotbollsplan vid Timmersvansen kl 19, alla är välkomna! Jag har fått ihop 2 st som jag vet kommer, och sen 4 som kanske kommer. Hoppas vi blir några stycken nu ändå. Och att det inte regnar som nu ikväll och att det har hunnit bli torrt på planen igen.

Nu ska jag se förra veckans avsnitt av True Blood innan jag säger godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0