Söndag? Fredag?

Åkte på jobb idag, dom ringde från Lärkan på Ugglan och behövde någon ikväll. Så då tackade jag ja, en dag hit eller dit kan ju inte spela så stor roll.

Det har känts som söndag för mig hela dagen idag, vet inte om det beror på att det blev p-fest inatt eller vad det är. Och Jessica som jag jobbat med ikväll har tyckt det har varit fredag idag. Och så är det lördag! Men det innebär ju att jag får en extra dag ledigt innan nya jobbet börjar.

Så, imorgon, söndag, ska jag städa och röja ihop i lägenheten så den blir beboelig igen. Sen på em ska jag och Annika, och säkert Anton också, fara och träna. Tror jag ska ta det lite lungt med ryggövningarna och på löpbandet. Har fått så himla ont inuti vänstra höften. Ena sekunden känner jag ingenting medan jag andra inte vet var jag ska ta vägen eller åt vilket håll jag ska sitta/ligga. Så nu ska jag hem, ta en voltaren och lägga mig och sova. Så det så. Fast tror jag ska sätta mig i massagefåtöljen först! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0