Städdag

La mig tidigt igår, och somnade väldigt fort. Tror ni inte jag vaknar lika tidigt, 7:30 var den. Men jag lyckades somna om en timme till. Så vid 9 steg jag upp och åt risifrutti till frukost, ringde mamma och sen började städningen.



Nu är hallen fri från grejer, golvet är dammsuget och julgardinerna är utbytta mot ljusa sommargardiner. Det blev väldigt ljust här inne nu, härligt!

Vid 14:30 blev det träning med Annika. Tog det rätt lugnt på löpbandet och ryggmaskinen, man vet ju inte riktigt vad det är som gör att jag har haft så himla ont i höften. Men idag har jag inte haft ont alls, vilket har varit riktigt skönt. Igår var det desto värre. Men men. Skulle köpa mer Voltaren på Konsum idag, men dom hade bara gel, så då blir det Apoteket imorgon.

Mamma smörjde mig med pepparsalva igår, så det brände rätt rejält på träningen. Och jag blev rätt röd också.



Syns inte lika bra på kort som i verkligheten, men ni ser ju en skillnad i alla fall.

Nu ska jag lägga mig och se på Mentalist och äta ostringar innan jag säger godnatt. Börjar kl 8 imorgon, ska bli så himla spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0