Svullarhelg

Nu har jag bestämt mig för att svulla hela helgen lång! Är sugen på choklad, chips och dip. Så då ska jag banne mig äta det. Sen får jag väl börja om på ny kula på måndag igen. Men såg bilder på chips och dip och blev sjukt sugen!

När jag slutar kl 15 blir det att fara och sola, sen handla allt svull och hem och städa ihop lite. Har fortfarande inte gjort det. Men jag måste ju ta kort på allt jag handlade i Stockholm, så då kan jag städa ihop det värsta. Sen får vi väl se hur det blir med brännbollen ikväll, har ju regnat hela natten så det lär ju vara rätt blött. Men det återstår att se.

15 minuter kvar av rasten. Vad gör jag nu då?

Kommentarer
Postat av: Martin

jajjemän, den kommer sitta kvar månaden ut minst :)

2010-05-15 @ 03:03:48
URL: http://stordragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0