Trettisista maj

Idag är det måndag den 30sista maj. Jag vaknade kl 7 av att min mobil ringde. Det stod Dold nummer, så jag tryckte bara av ljudet. Men så tänkte jag att det kanske ändå var från jobbet, så jag svarade i sista sekunden. Och det var från jobbet. Annika undrade om jag hade jobbat kväll igår, och varför köksdörren var låst. Jag gick ju hem tidigast igårkväll, så jag hade ingen aning. Hon fick inte tag på Malin som jobbade längst igår kväll, men jag tror ju inte hon har låst dörren. Och det hemska är att våra nycklar är inne i köket! Jag sa att hon kunde ju ringa vaktis och be han komma och låsa upp, men så kom vi på att numret hans står på tavlan, inne i köket! Men hon skulle prova gå ner på 3an och höra om dom hade en huvudnyckel att låna.

Sen hade jag lite svårt att somna om, men när klockan ringde kl 10 vaknade jag och stänge av den. När jag sen steg upp var klockan 10:58! What?! Jag hade visst råkat somna om direkt och visste inte ens om det. Jag trodde jag bara hade dragit mig i några minuter. Men inte det. Fick lite stress upp, för jag visste att mamma skulle komma när som helst. Men jag hann diska undan allt från i lördags och plocka ihop lite innan hon kom. Puh.



Har fått mig ett boxerkort nu till min boxer, men jag och mamma förstod oss inte på alla himla kablar bakom TVn, så jag hoppas pappa kan komma ner en snabbis ikväll och koppla ihop allt. För det roliga är att jag kommer ha ALLA kanaler i 10 dagar, sen försvinner alla som jag inte betalar för. Så måste kolla upp vad det går för filmer på Canal+ i veckan!

Nu är det inte så länge innan jag måste fara iväg på jobbet. På 3 dagar kommer jag jobba på 3 olika ställen. Nyberga, Pite Havsbad och som Personlig assistent. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0