10 timmars jobb

Sent igår kväll (runt 21) ringde dom från Hotellet och undrade om jag kunde jobba lunch idag. Jo, bara jag får sluta så jag hinner till mitt ordinarie jobb 15:15. Så mellan 9-14 var jag på hotellet. Lungt och skönt var det. Fast så många fikagäster som jag hade idag har jag nog aldrig någonsin förr haft! Inte för att det var många, men det var tre gäng mellan 9-11 ungefär. Det är mycket, speciellt en vanlig måndag. Vet inte om höstlovet spelar in, för det var bara ett enda barn av kanske 15 fikagäster. Nåja...



Nu ska jag se förra veckans Robinson, för jag lär inte hinna se det innan torsdag annars. Ska nog göra mig en macka till det, kan nog bli gott. Och kanske ett glas Oboy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0