Dagarna som gått

Erika undrade var jag har hållit hus dom senaste dagarna, trodde jag hade berättat om det, men tydligen inte. Men här kommer en förklaring.

Har haft fullt upp hela veckan. Jobbade kväll måndag och tisdag. Men det vet du nog. Jobbade även dag på hotellet tisdagen. Sen jobbade jag på Havsbadet hela onsdagen och fram till lunch på torsdagen. Hann inte mer än hem för att sen börja jobba kväll på mitt ordinarie jobb på Nyberga. Fredagen jobbade jag till 15:30 och sen for jag direkt till Framnäs eftersom vi har haft NUS-läger i helgen. Lördagmorgon drog vi iväg till Uleåborg i Finland, så jag har befunnit mig där hela helgen. Kom hem 23 igårkväll. Och idag har jag rännt runt med mamma på byn, handling och shopping och lunch. Sen började jag jobba 15:15. Nu är jag hemma och är inte fullt lika stressad i veckan, även om jag ska hinna med mycket.

För er som kanske kommer undra över låg (fast tror den kommer bli som vanligt igen) uppdatering denna vecka så ser min vecka ut som följande:



Då vet ni. Nu ska jag se klart NSIC innan läggdags. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0