Dagen

Steg upp strax efter 12, mår alldeles prima! Är inte ens så där trött och slö som man brukar bli dagen efter. Så det här klassar jag som en helt vanlig ledig, lite tråkig, söndag. Men jag ska nog få tiden att gå.

Har redan hunnit diska undan kaoset som var. Kom ju på igår typ 45 min innan jag skulle bli hämtad att efterrätterna jag hade gjort kanske inte blev bra. Så jag stressade ihop nya efterrätter. Och hade ändå 10 minuter till godo. Men diska hann jag absolut inte! Så det har jag gjort.
Sen har jag hunnit riva ut ur sängen och satt igång en tvätt. Ska bädda i rent alldeles strax.
Sen måste jag lägga in bilderna från igår, som blev på tok för få. Och så skriva lite om gårdagen.
Sist ska jag försöka ta mig och träna innan jag parkerar mig i soffan.

Nä, bädda rent i sängen var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0