Frukost på sängen

Hur ofta har man den lyxen att få frukost på sängen? Speciellt då man bor alldeles allena. Men mamma kom in 9:30 och sjöng en kort försenad grattissång. Bananyoghurt, mackor med ost, skinka och gurka och ett glas ananasjuice. Gott! Bra start på dagen med andra ord.



Har varit iväg och tränat med Malin, så nu har jag ont på magen. Var ju iväg en snabbis igår och sprang lite, men mage och rygg fick sig en liten omgång igår. Och så nu idag igen. Om jag skrattar mycket idag kanske jag slipper träningsvärken imorgon?

Iväg och jobba snart. 4,5 timmar, sådär lagom långt pass efter ledig helg.

Kommentarer
Postat av: erika

Joo de är det =D



ska försöka men är jag inte där har jag inge nät men annars ses vi då ;)

2010-11-22 @ 17:15:21
URL: http://www.mittlivihokksund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0