Morgondagen

Undrar om man kommer hinna med allt som jag har tänkt imorgon.
Jobbar till 11:45, och vill hinna på AF innan 12, för då har dom lunchstängt.
Sen är det kanske meningen att man ska träna med Elli vid 12:30.
Och kl 15 ska jag hämta upp Zara och flickorna och kanske Annika innan vi far till Vidsel.
Och så blir man där hela kvällen.

När är det tänkt jag ska hinna julpynta? Kanske får ta upp lådan och ställa fram lite eftersom. En tomte ikväll, två imorgon, en ljusstake på onsdag. Ja, vi får väl se när jag blir klar med det.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Lägg till 3 barn, 2 hundar, ett hus att elda, 5 munnar att mätta, en stor bil att tanka, planera planera planera, då har du MIN vardag!!! ;) Ja hinner tyvärr inte åka till din mamma ikväll, Felicia ville så gärna ja skulle stanna hela träningen & titta på, då har ja inte hjärta att stressa iväg.. Beställ de där paketet med votivljus till mig e du toppensöt! kram <3

2010-11-23 @ 13:15:27
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: Tea

heeej lotta. tänkte bara säga att jag tog ett par, tre bilder från din pixbox och lade upp i ett album vid namn "Good times" på Facebook. hoppas det var ok! svara på mail :)



puzz

2010-11-24 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0