Shoppingen

Hittade lite smått och gott idag, inte direkt mycket men jag fick mig en ny snygg outfit! Ni får se den i sin helhet på lördag.


Längre t-shirt, KlädEttan, 59:-


Svart klänning, Gina Tricot, 249:-


Hårspännen, Gina Tricot, 29:-
Strumpbyxor, Lindex, 79,50:-

Sen köpte jag även två Dependnagellack, ett baslack (base coat) och ett topplack (top coat). Mitt allroundlack börjar ta slut, så då köpte jag två nya.

Har även hunnit köpa en julklapp till min far, så nu har jag satt igång på riktigt med julklappsinköpen. Känns bra det! Vet det mesta jag har tänk ge bort i jul, måste bara fixa det också.

Sen köpte jag uppladdningsbara batterier till mina LED-ljus och ProbiMage-tabletter till min mage. Har provat många tabletter för min mage i mina dar, och dom här fungerar faktiskt! Min mage sväller inte lika mycket som förut. Ja, idag gjorde den ju det, men vems mage sväller inte upp som en ballong efter 3-rätters middag? Men om man lever och äter normalt så är min mage väldigt normal också. Annars så brukar jag se gravid ut efter en bulle ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0