Snabbträning

Steg upp 8:30, kände att jag inte skulle ha orkat upp redan kl 8. Först kl 9 började jag med bakningen, och höll på i 2 timmar. Dom tar ju så lång tid att grädda dom där muffinsarna. Nåja. Kl 11 for jag iväg och lämnade av fikat som jag slitit så hårt med. Är inte speciellt nöjda med dom, ser inte så vackra ut, men det får bli så då man inte har tid till annat. Dom blev då goda i alla fall, och det är väl huvudsaken.

Sen for jag iväg på en 30 minuters träning. Sprang 10 min som uppvärmning, sen körde jag bara ett set om 10 repetitioner på varje maskin, men jag ökade på vikterna ganska ordentligt istället. Avslutade med 5 minuters stretching.

Nu ska jag hoppa i duschen och fixa mig. Sen drar jag iväg till Hajen, så man får se hur dom bor nu.

Adventskonsert kl 19 ikväll på EFS i Norrfjärden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0