1 oktober

Så var vi inne på en ny månad igen. Himlar vad tiden går fort alltså! Hur ska vi hinna med?! Om två månader så är det vinter, vitt och JULETIDER! Längtar!

Har precis sett CSI: Miami från igår. Blev lämnad ensam hemma då dom andra  flickorna for till Älvsbyn på VC. Vi börjar nog bli stammis där tror jag. Får väl se hur länge jag blir ensam.

Funderar lite över vad jag ska göra. Ska jag 1) se Supernatural, 2) se Dexter eller 3) Prova mitt nya spel Greys Anatomy? Har ju faktiskt ett alternativ till, 4) designa om bloggen. Men känns som att jag helst bara vill ligga ner och må gott, inte sitta och pilla en massa. Men vi får väl se. Tror det blir lite Dexter trots allt.. Ska bara gå och hänga upp tvätten först. Även fast man är sjuk och hemma så måste vissa saker göras. Som tex tvätta. Speciellt då det finns två små barn hemma som behöver typ två ombyten per dag. Det blir end el kläder, även fast det är små kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0