Avtackningsmiddag

Nu ska jag iväg på avtackningsmiddag för mina gamla jobbarkompisar. Blir tacos! Det är jättetråkigt att dom har slutat, men det ska bli kul att träffas allihopa igen! Eller slutat, dom blev tvingade att sluta, sparkade helt enkelt. Men nu ska vi tacka för dom 4,5 månaderna vi fick jobba ihop.
Har hållit på i typ 2 timmar med att fixa mig, och har ändå inte hunnit fixa allt klart. Naglarna är omålade, och så får dom nog förbli också. Tyvärr.


Har min "nya" t-shirt på mig som jag köpte i Tallin. Visst är den söt!


Kommentarer
Postat av: Sofie

neejneej, de kommer gå såå bra ;) hoppas jag iaf! Men vad är en halloween utan godis? :)

2010-10-28 @ 18:00:48
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0