Baktävling

Nu har jag bidragit med två bidrag till Baka och Vinn-tävlingen på Ikea. Bäst att uppdatera bakbloggen då också, när man ändå håller på.

Om två timmar drar man till Norrfjärden för spelning på EFS. Är möteshelg där i helgen, så då ska vi spela ikväll. Som vanligt i och för sig, men man måste ju bara där en timme i förväg nu. Ska bli skoj!

Jag skulle nog kunna förklara mig som frisk nu. Förmodligen var det mitt hemska öronvax som gjorde ont i örat, för nu har jag inte ont länge. Men jag droppar med revaxör och sover med fetvadd i öronen tills på tisdag. Då ska jag få en skön spolning igen!

Vad ska ni göra ikväll då? Och resten av helgen? Jag ska jobba...

Kommentarer
Postat av: Erika

OSLO! <3

2010-10-08 @ 19:18:09
URL: http://www.mittlivihokksund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0