Bättre dag

Idag har man varit betydligt piggare, och näst intill känt sig frisk! Inte illa va?! Så imorgon blir det att gå tillbaka och jobba. Skönt att man jobbar två korta skift och sen är ledig i två dagar. Går 16-20:30 imorgon och 6:45-11:45 på tisdag. Soft! Då hinner jag hem och städa innan jag ska träffa Annika på kvällen. Eller så lägger jag mig i soffan, blundar för smutsen och börjar se andra säsongen av Dexter. Har ju sett klart första idag!

Jag vann över Zara i femhunda nu ikväll! Storslaget! Sen har jag, mamma och Zara terrat lilla Ronja med var sin kamera. Avslutade allt med att försöka få till en mysbild, men det ser mest ut som att jag krampaktikt trycker fast henne mot min kind. Men hon är bäst och snällast ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0