En onsdag

Lik vanliga onsdagar? Nej, faktiskt inte. Har varit en knasig kväll på jobbet, har suttit på ungdomsmott och väntat i en timme (trodde dom öppna 13, men dom öppna först 14). Haft polisen bakom mig idag, blev typ nervös fast jag visste att jag körde lagligt (40 på 50-väg).

Nåja, nu är dagen över. Ska lägga mig och se klart Desperate Housewives från igår innan jag går och sover. Då får vi se om jag hinner se Cougar Town och Greys Anatomy imorgon. Jobbar till 12, sen ska jag träna och kl 18 blir det avtackningsmiddag. Måste ju fixa mig och grejer. Tur jag nästan helt har bestämt mig för vad jag ska ha på mig.


Ronja är nu 3625 gram tung och 53,5 cm lång. Hon blev en månad igår, så nu börjar hon ju bli stora flickan!

Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

tänk att hon hunni bli 1 månad!! men än har hon inte passerat hugos födelsevikt(3935gr) men dock länden en smula (53 lång).. hihi=)

2010-10-28 @ 20:34:11
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0