I väntan på telefonsamtal

Så städar man! Det ser för hemskt ut här hemma, men förra veckan mådde jag inte så bra, blev sjuk och flytta in hos mamma och pappa. och veckan före det så jobbadejag som en tok och var aldrig ledig utom på nätterna, och då sov jag. Nu ska jag försöka plocka ihop här lite och så dammsuga. Borde hinna det gott och väl på en timme.

14:50 ringer Vårdcentralen upp. Igen. Har ätit medicin i 5 dagar nu, och borde vara rätt så frisk, men jag har fortfarande ont i halsen, och det borde ha försvunnit. Så jag ska höra vad som är fel med mig, om jag är ett hopplöst fall eller om det finns en lösning på mig.

Dammsugarn var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0