Tiden rusar

Oj, vad tiden går fort! Har inte hunnit med något vettigt idag. Ja, en halvt meningslös träning. Orkade inte ta ut mig ordentligt, men det får gå ändå. Får ta ut mig på torsdag istället. Då orkar jag äta mycket tacos på kvällen!



Vaknade imorse och drog mig en stund. Tyckte det var lite mörk, så jag kollar på klockan. Den var inte ens 7! What?! Jag somnade först vid halv1 inatt, så jag fattade inte riktigt hur jag kunde vaknat redan. Försökte somna om, och det gjorde jag med råge. Vaknar och inser att klockan är halv 11! Då fick jag lite stress kan jag lova. Upp och klä sig, klämma en macka och iväg på gymmet. Sen hem för att äta lunch med mamma. Men det blev då inte av då hon hade bråttom iväg. Så jag fick äta lunch ensam. Duschade sen och började försöka fixa mitt schema till Hotellet. han förstår sig inte så bra på vårat schema, så jag har skrvit ut veckor och tider åt han. Sen har jag bara klickat runt lite på bloggar, och så är klockan helt plötsligt 14:30!

Nu måste jag packa in i bilen, fara på Konsum och kika efter nya chokladen, och sen iväg och hämta Bella Bus. Så ska vi till Vidsel. Jobbar ju på Hotellet ikväll.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tiden går alltid fort. :S

2010-10-26 @ 20:11:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0