31 Maj 2011

Igår kom vår chef med ett glädjens budskap. Avdelningen kommer att hållas öppen till sista maj, och vi får alla fortsätta! Jippi! Jag har alltså fast jobb fram tills tidigast 31 maj! Hur skönt tror ni inte det känns! Nu kan man ju bärja planera sitt liv lite mer normalt, som andra vanliga människor gör! Nice! Fast jag är ju ändå lite av ett undantag i och med att jag även jobbar på hotellet. Men det är ju något jag tar på mig frivilligt, eller hur jag då ska säga. Frågar dom om jag vill jobba och jag inte känner för det, så kan jag ju tacka nej. Funderade faktiskt på att säga bort kvällen ikväll, men så blev det inte. Jag får sova middag imorgon istället, och sen har jag hela kvällen ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0