Denna kommun...

För det första måste jag bara säga att våran insändare äntligen har kommit in i PT! Tyvärr går den inte att hitta på deras hemsida. Men jag ska ta kort på den när jag kommer hem till mor och far och lägga upp om det syns vad som står.

Men en annan sak om denna kommun. Ska ju på Arbetsförmedligen nu snart. Har suttit och fixat med mina stämplingspapper, och tänkte att jag samtidigt skulle kolla igenom mina arbetsgivarintyg, så kan jag visa upp dom också och sen skicka in dom till Försökringskassan (därifrån jag får min stämpling). Men så ser jag att jag inte har en enda timme under hela förra sommaren. What the funk?! Jag jobbade ju 75% hela förra sommaren på Pärlugglan. Och så tänkte jag ringa på löner här, men kommer precis på att dom bara har telefontid till 12. Skit! Då får jag ringa i morgon och fixa det. Så himla Älvsbyns Kommun-typiskt säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0