Frukost på säng

Väcktes vid halv 10 av att Bella, Zara och mamma kom med frukost på säng! Mums! Rostade mackor och välling. Under tiden jag åt min frukost så började Bella att packa ur min väska. Först upp var hårfönen, sen underkläderna och mobilladdaren. Jag tackade henne för hjälpen, nu slipper jag ju dra upp allt själv ur väskan då jag ändå ska packa om allt i en annan väska.



Nu är det nog bäst man går och borstar tänderna och klär på sig. Då Bella ska ut och sova middag så måste jag ner på Ica för att kolla efter nå allergitabletter. Har en enda kvar, och jag åker inte iväg till ett annat land och sitter fast på en båt i 2 dygn med bara en enda tablett. Dom är guld värda om jag skulle få en kliattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0