Packning

Så, nu har man packat klart. Hoppas jag. Det är säkert något jag har glömt, men då får jag vacker leva utan det i 5 dagar. Eller så får jag kosta på och köpa det som saknas om det är superviktigt. Har resekläder, sovkläder, kvällskläder och dagkläder med mig. Underkläder likaså. En massa hud- och hårgrejer, plattång och hårfön. Kameran är så klart packad, liksom pass och estniska kronor. Just ja, mobilladdaren är inte med. *Springer iväg och packar den* Nu är den det! Har även hunnit packa lite nagelgrejer och saker för en mysig lördagkväll med min mor.



Tvätten är också med, så saknar jag något i min packning hoppas jag att det finns där. Nu drar jag till Vidsel för mys sista dagarna innan man jobbar 18-23 söndagkväll på hotellet. Och kl 23 börjar vi ju vår bussresa ner till Stora Staden Stockholm.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0