Vad styr?

Vad är det egentligen som styr över hur många som är in och läser ens blogg? Jag brukar ha runt 20 läsare per dag, ibland är det 17, ibland 25. Och nu har jag helt plötsligt 35! Sjukt glad jag blev då jag såg det! Men man böjrar ju som undra. Det är ju ca 10 mer än en vanlig dag, vad fick dessa 10 extra människorna att gå in på min blogg, just idag?
Skulle vara kul att veta vilka som läser ens blogg, och hur folk har hittat hit.

Klockan är 23:08 för tillfället, och jag ska krypa till kojs. Var sjukt kul att få börja spela med blåset igen, men shit vad jag tappat ambis! Inte bra det här inte, måste försöka ta tag i mig själv och spela en gång per vecka, förutom fredagsblåset. Kan ju vara vits att ha lite ambis inför Uleåborg-helgen i början på november.


Kolla in huggtänderna!

Nåja, nu blir det godnatt. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: JoQe

jag är in och läser nångång då och då. brukar skumma igenom alla inlägg jag missat och är de nå intressant läser jag de ordentligt

2010-09-18 @ 23:38:39
URL: http://joqe.myftp.org/moped/rexsportbla.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0