Halvpanik

Skulle söka reda på mitt hemliga recept på chokladbakelserna, har som halvt om halvt lovat att baka dom till imorgonkväll. Men jag kan inte hitta receptet! Panik! Tror mamma har ett hemma också, men jag får inte reda på det förän ikväll för hon är borta hela dagen. Hoppas verkligen att hon har det, annars blir jag riktigt ledsen.



Nu har man ätit frukost. Funderar på att se ett CSI-avsnitt som jag spelade in häromdagen. Sedan måste jag nog ut på promenad för att få ihop lite steg, även om jag inte alls var sugen på det. Idag känns som en sådan dag man bara vill ligga i soffan och dega fram tills jag börjar jobba. Men ska försöka mig på en promenad, annars får jag aldrig ihop minst 10000 steg idag.

Igår fick jag ihop drygt 24000 steg! Det kändes good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0