Hårprodukter från Matrix

För ett tag sen så fick jag ett mail från vars det då var, kommer inte riktigt ihåg. Det är sällan jag öppnar typ veckobrev och sånt som kommer från okända. Men det här gången gjorde jag det. I mailet står det att dom 400 första som skickar in och säger vad man har för hårtyp och adress skulle få hemskickat anpassade hårvårdsprodukter.
Då jag hade nyfått mailet så chansade jag och tänkte att jag kanske är en av dom 400. Så jag mailade dom. Några dagar (eller var det någon vecka) senare får jag ett mail att jag är en av dom 400 så jag skulle få hemskickat fina hårvårdsprodukter! Så glad jag blev!

Igår var jag på posten och hämtade ut ett paket jag inte alls visste vad det var för något. När jag fått paketet i handen och kände hur tungt det var kunde jag inte alls förstå vad det var. Sökte runt på paketet för att försöka hitta en avsändare, och då hittar jag en liten suddig stämpel där det står Loréal. Då kom jag på vad det var!


Shampoo och balsam från Matrix Biolage hydrathérapie.

Följde med en liten bilaga, och där står det såhär om produkterna:

Hydrating shampoo
Rengör skonsamt och återställer fuktbalansen i normalt till torrt hår. Ger förnyad mjukhet med vårdande aloe vera och passionsfrukt.

Conditioning balm

Mjukgörande balsam som återfuktar torrt, sakdat och behandalt hår. För ett silkesmjukt och välmående hår.

Det luktar jättegott, men jag vet inte hur det fungerar än, har inte hunnit testa det. Men nästa gång jag tvättar håret ska jag absolut prova det. Känns som att mitt hår kan behöva det här, så nött som det blir av allt plattande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0