Lever och jobbar

Det har varit dåligt med uppdatering här, men jag har praktiskt taget jobbat dygnet runt den här veckan. Känns då så. Dubbla skift måndag och tisdag. Onsdag så hade jag sovmorgon innan jag hjälpte mamma att putsa en hylla som ska målas. Idag har det varit jobb och p-möte. Har även varit och tränat idag! Wihoo! Nu ska Lotta börja om att bli stark igen. Usch vad jag har tappat mycket styrka sen mästerskapet. Orkade inte en endaste dip, och det blev jag ledsen över. Men jag har ju inte tränat nå sen den 26 februari, så jag får väl skylla mig själv. Men till sommaren är jag stor och stark igen!

I helgen blir det inte heller någon uppdatering, jobbar till 15 imorgon och sen åker jag iväg till Framnäs för NUS-läger hela helgen. Har inte alls hunnit öva så mycket som jag hade tänkt, men magsjuka och jobb har stoppat mig. Får hoppas det går bra ändå i helgen, det brukar sätta sig rätt fort bara man får spela igenom några gånger.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0